خبرگزاری ارگ دستان

رسانه محلی شهرستان اردستان

خبرگزاری ارگ دستان

رسانه محلی شهرستان اردستان

خبرگزاری ارگ دستان

اخبار شهرستان اردستان را از طریق همین رسانه رصد کنید

بایگانی
نویسندگان

۳ مطلب توسط «علیرضا صفاری فر» ثبت شده است

فردا رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان سفر می‌کند

علیرضا صفاری فر | چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ

اردستان-فرماندار اردستان گفت: سید مسعود میرکاظمی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان سفر می‌کند.

به گزارش ارگ دستان سید محمد هادی احمدی‌طبا با اشاره به سفر هیئت دولت به استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: روز پنجشنبه همراه با سفر هیئت دولت به استان اصفهان، سید مسعود میرکاظمی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان سفر می‌کند.

وی افزود: این اتفاق بسیار خوبی است و موقعیت عالی را برای شهرستان خواهیم داشت، همچنین برای برای ارائه مشکلات و مطالبات شهرستان پیگیری‌هایی انجام شده است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در حدود بیش از ۵۰ تا ۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف شهرستان برنامه‌ریزی شده است تا در هیئت وزیران و شورای اداری استان هماهنگ و به تصویب برسد.

احمدی‌طبا تصریح کرد: سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ (سامد) در دو روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ و پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ آماده دریافت همه درخواست‌های مردمی از سراسر شهرستان اردستان از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ می‌باشد و همشهریان ارجمند می‌توانند از طریق این شماره تماس درخواست‌های خود را با کارگزاران دولت مردمی سیزدهم در راستای پیگیری مجدانه طرح و اظهار نمایند.

  • علیرضا صفاری فر

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

علیرضا صفاری فر | چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۲ ب.ظ

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • علیرضا صفاری فر

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

علیرضا صفاری فر | چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۲ ب.ظ

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • علیرضا صفاری فر