خبرگزاری ارگ دستان

رسانه محلی شهرستان اردستان

خبرگزاری ارگ دستان

رسانه محلی شهرستان اردستان

خبرگزاری ارگ دستان

اخبار شهرستان اردستان را از طریق همین رسانه رصد کنید

بایگانی
نویسندگان

فردا رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان سفر می‌کند

علیرضا صفاری فر | چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ

اردستان-فرماندار اردستان گفت: سید مسعود میرکاظمی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان سفر می‌کند.

به گزارش ارگ دستان سید محمد هادی احمدی‌طبا با اشاره به سفر هیئت دولت به استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: روز پنجشنبه همراه با سفر هیئت دولت به استان اصفهان، سید مسعود میرکاظمی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان سفر می‌کند.

وی افزود: این اتفاق بسیار خوبی است و موقعیت عالی را برای شهرستان خواهیم داشت، همچنین برای برای ارائه مشکلات و مطالبات شهرستان پیگیری‌هایی انجام شده است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در حدود بیش از ۵۰ تا ۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف شهرستان برنامه‌ریزی شده است تا در هیئت وزیران و شورای اداری استان هماهنگ و به تصویب برسد.

احمدی‌طبا تصریح کرد: سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ (سامد) در دو روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ و پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ آماده دریافت همه درخواست‌های مردمی از سراسر شهرستان اردستان از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ می‌باشد و همشهریان ارجمند می‌توانند از طریق این شماره تماس درخواست‌های خود را با کارگزاران دولت مردمی سیزدهم در راستای پیگیری مجدانه طرح و اظهار نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی